Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες και Κατασκευή
Στην κούρσα προς την αυτοματοποίηση, υπάρχουν κάποια πράγματα που τα 🤖 ρομπότ δεν μπορούν να κάνουν τόσο καλά όσο οι άνθρωποι. Μετά από χρόνια δοκιμών και λαθών, η Boeing διαπίστωσε ότι αυτό ισχύει στην κατασκευή των αεροσκαφών 777X.
Η εταιρεία χρησιμοποιούσε ρομπότ για την κατασκευή των δύο κύριων τμημάτων της ατράκτου των ✈️ αεροσκαφών. Τα ρομπότ εργάζονταν παράλληλα για να ανοίξουν με ακρίβεια τρύπες και να στερεώσουν μεταξύ τους μεταλλικά πάνελ, τα οποία κρατούνταν όρθια, για να δημιουργήσουν τον εξωτερικό σκελετό των ογκωδών δικινητήριων αεροσκαφών.
Ωστόσο, τα ρομπότ δεν ήταν τόσο ακριβή και αξιόπιστα όσο χρειαζόταν. Ο σκοπός των ρομπότ ήταν να πάρουν τη θέση των ανθρώπων που χρησιμοποιούσαν εργαλεία χειρός για να βάλουν 60.000 πριτσίνια σε κάθε αεροπλάνο.
Η Boeing δυσκολευόταν να διατηρήσει τα ρομπότ σε συγχρονισμένη κίνηση στο εξωτερικό και στο εσωτερικό των πλαισίων της ατράκτου, γεγονός που δημιουργούσε 👾 εμπλοκές στην παραγωγή και πρόσθετη εργασία για τους μηχανικούς.
Η Boeing έχει πλέον στραφεί στη χρήση εξειδικευμένων μηχανικών για να εισάγουν χειροκίνητα τους συνδέσμους σε τρύπες που ανοίγονται κατά μήκος της περιφέρειας της ατράκτου από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα. Αυτή η νέα μέθοδος είναι πιο αξιόπιστη και απαιτεί λιγότερη εργασία με το χέρι.
Παρόλο, που και η 🔋 Tesla προσπάθησε να εγκαταλείψει τους ανθρώπους για χάρη των πλήρως αυτοματοποιημένων γραμμών συναρμολόγησης αυτοκινήτων και μπαταριών, διαπίστωσε και αυτή ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η τεχνολογία δεν μπορεί να συγκριθεί με την επιδεξιότητα, την εφευρετικότητα και την ακρίβεια των ανθρώπινων χεριών και ματιών.
Στην περίπτωση του 777X, η Boeing πήρε πολύτιμα μαθήματα από την πρώτη της απόπειρα αυτοματοποίησης. Η νέα μέθοδος δημιουργεί λιγότερη 🧘 καταπόνηση στους εργαζόμενους και είναι συνολικά πιο αποτελεσματική.
Στην Τσαμούρης, χρησιμοποιούμε αληθινούς ανθρώπους και όχι ρομπότ για να σας υποστηρίξουμε στις ανάγκες σας σε συνδετικό υλικό.
Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες και Κατασκευή
Στην κούρσα προς την αυτοματοποίηση, υπάρχουν κάποια πράγματα που τα 🤖 ρομπότ δεν μπορούν να κάνουν τόσο καλά όσο οι άνθρωποι. Μετά από χρόνια δοκιμών και λαθών, η Boeing διαπίστωσε ότι αυτό ισχύει στην κατασκευή των αεροσκαφών 777X.
Η εταιρεία χρησιμοποιούσε ρομπότ για την κατασκευή των δύο κύριων τμημάτων της ατράκτου των ✈️ αεροσκαφών. Τα ρομπότ εργάζονταν παράλληλα για να ανοίξουν με ακρίβεια τρύπες και να στερεώσουν μεταξύ τους μεταλλικά πάνελ, τα οποία κρατούνταν όρθια, για να δημιουργήσουν τον εξωτερικό σκελετό των ογκωδών δικινητήριων αεροσκαφών.
Ωστόσο, τα ρομπότ δεν ήταν τόσο ακριβή και αξιόπιστα όσο χρειαζόταν. Ο σκοπός των ρομπότ ήταν να πάρουν τη θέση των ανθρώπων που χρησιμοποιούσαν εργαλεία χειρός για να βάλουν 60.000 πριτσίνια σε κάθε αεροπλάνο.
Η Boeing δυσκολευόταν να διατηρήσει τα ρομπότ σε συγχρονισμένη κίνηση στο εξωτερικό και στο εσωτερικό των πλαισίων της ατράκτου, γεγονός που δημιουργούσε 👾 εμπλοκές στην παραγωγή και πρόσθετη εργασία για τους μηχανικούς.
Η Boeing έχει πλέον στραφεί στη χρήση εξειδικευμένων μηχανικών για να εισάγουν χειροκίνητα τους συνδέσμους σε τρύπες που ανοίγονται κατά μήκος της περιφέρειας της ατράκτου από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα. Αυτή η νέα μέθοδος είναι πιο αξιόπιστη και απαιτεί λιγότερη εργασία με το χέρι.
Παρόλο, που και η 🔋 Tesla προσπάθησε να εγκαταλείψει τους ανθρώπους για χάρη των πλήρως αυτοματοποιημένων γραμμών συναρμολόγησης αυτοκινήτων και μπαταριών, διαπίστωσε και αυτή ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η τεχνολογία δεν μπορεί να συγκριθεί με την επιδεξιότητα, την εφευρετικότητα και την ακρίβεια των ανθρώπινων χεριών και ματιών.
Στην περίπτωση του 777X, η Boeing πήρε πολύτιμα μαθήματα από την πρώτη της απόπειρα αυτοματοποίησης. Η νέα μέθοδος δημιουργεί λιγότερη 🧘 καταπόνηση στους εργαζόμενους και είναι συνολικά πιο αποτελεσματική.
Στην Τσαμούρης, χρησιμοποιούμε αληθινούς ανθρώπους και όχι ρομπότ για να σας υποστηρίξουμε στις ανάγκες σας σε συνδετικό υλικό.
Latest News