
Υποθαλάσσιες Βίδες Πετρελαιοπηγών Αστοχούν
Τσαμούρης, οι Ειδικοί στις Βίδες©
Το 2013, το Υπουργείο Εσωτερικών των ΗΠΑ ξεκίνησε μια εκτεταμένη έρευνα σχετικά με την αστοχία των μεγάλων βιδών που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση του εξοπλισμού υποθαλάσσιας εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Η έρευνα προκλήθηκε από την παγκόσμια ανάκληση ελαττωματικών βιδών από την εταιρεία General Electric Co., η οποία ανέφερε περιστατικά διάβρωσης και αποκόλλησης.
Αυτές οι αστοχίες οδήγησαν σε δαπανηρές διακοπές λειτουργίας και εγείραν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των υποθαλάσσιων εγκαταστάσεων άντλησης πετρελαίου.
Οι πιθανές συνέπειες των αστοχιών των βιδών στον υποθαλάσσιο εξοπλισμό πετρελαίου είναι εξαιρετικά σοβαρές, καθώς θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγάλες διαρροές πετρελαίου με καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πετρελαιοκηλίδα της BP το 2010 στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία συνδέθηκε με ρεκόρ θανάτων στη θαλάσσια πανίδα, ιδιαίτερα μεταξύ των ρινοδέλφινων. Η πετρελαιοκηλίδα, που προκλήθηκε από την έκρηξη της πλατφόρμας Deepwater Horizon της BP, απελευθέρωσε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου πριν σφραγιστεί πέντε μήνες αργότερα, αναδεικνύοντας τη δυσκολία και το κόστος αντιμετώπισης τέτοιων ατυχημάτων.
Η έρευνα του Υπουργείου Εσωτερικών των ΗΠΑ, σε συνδυασμό με δύο ακόμη περιστατικά αστοχίας βιδών, έχει οδηγήσει τους ειδικούς της βιομηχανίας και τις ρυθμιστικές αρχές να συμπεράνουν ότι το πρόβλημα εκτείνεται πέρα από την GE και τα συστήματα αποτροπής εκρήξεων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας συσκευές για τη σφράγιση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των πηγών πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ελαττώματα έχουν εντοπιστεί και σε βίδες που κατασκευάζονται από ανταγωνιστές της GE για παρόμοιο εξοπλισμό.
Οι κατασκευαστές και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αναγνωρίσει πιθανούς παράγοντες που συμβάλλουν στις αστοχίες των βιδών, όπως η καταλληλότητα των κραμάτων βαρέως χάλυβα που χρησιμοποιούνται, η επάρκεια των επικαλύψεων που εφαρμόζονται και η πρακτική της υπερβολικής σύσφιξης από τους εργολάβους, η οποία μπορεί να αποδυναμώσει τη δομική ακεραιότητα των βιδών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αστοχίες των βιδών έχουν παρατηρηθεί εδώ και δεκαετίες και, αν και δεν έχουν οδηγήσει ακόμη σε σημαντικές διαρροές πετρελαίου, οι ρυθμιστικές αρχές θεωρούν το ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας. Το πρόβλημα ενδέχεται να επηρεάζει πάνω από 2.400 πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, 23 στα ανοιχτά της Καλιφόρνια και μία ενεργή πλατφόρμα στην υφαλοκρηπίδα της Αλάσκας.
Το 2013, το Υπουργείο Εσωτερικών των ΗΠΑ ξεκίνησε μια εκτεταμένη έρευνα σχετικά με την αστοχία των μεγάλων βιδών που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση του εξοπλισμού υποθαλάσσιας εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Η έρευνα προκλήθηκε από την παγκόσμια ανάκληση ελαττωματικών βιδών από την εταιρεία General Electric Co., η οποία ανέφερε περιστατικά διάβρωσης και αποκόλλησης.
Αυτές οι αστοχίες οδήγησαν σε δαπανηρές διακοπές λειτουργίας και εγείραν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των υποθαλάσσιων εγκαταστάσεων άντλησης πετρελαίου.
Οι πιθανές συνέπειες των αστοχιών των βιδών στον υποθαλάσσιο εξοπλισμό πετρελαίου είναι εξαιρετικά σοβαρές, καθώς θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγάλες διαρροές πετρελαίου με καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πετρελαιοκηλίδα της BP το 2010 στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία συνδέθηκε με ρεκόρ θανάτων στη θαλάσσια πανίδα, ιδιαίτερα μεταξύ των ρινοδέλφινων. Η πετρελαιοκηλίδα, που προκλήθηκε από την έκρηξη της πλατφόρμας Deepwater Horizon της BP, απελευθέρωσε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου πριν σφραγιστεί πέντε μήνες αργότερα, αναδεικνύοντας τη δυσκολία και το κόστος αντιμετώπισης τέτοιων ατυχημάτων.
Η έρευνα του Υπουργείου Εσωτερικών των ΗΠΑ, σε συνδυασμό με δύο ακόμη περιστατικά αστοχίας βιδών, έχει οδηγήσει τους ειδικούς της βιομηχανίας και τις ρυθμιστικές αρχές να συμπεράνουν ότι το πρόβλημα εκτείνεται πέρα από την GE και τα συστήματα αποτροπής εκρήξεων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας συσκευές για τη σφράγιση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των πηγών πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ελαττώματα έχουν εντοπιστεί και σε βίδες που κατασκευάζονται από ανταγωνιστές της GE για παρόμοιο εξοπλισμό.
Οι κατασκευαστές και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αναγνωρίσει πιθανούς παράγοντες που συμβάλλουν στις αστοχίες των βιδών, όπως η καταλληλότητα των κραμάτων βαρέως χάλυβα που χρησιμοποιούνται, η επάρκεια των επικαλύψεων που εφαρμόζονται και η πρακτική της υπερβολικής σύσφιξης από τους εργολάβους, η οποία μπορεί να αποδυναμώσει τη δομική ακεραιότητα των βιδών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αστοχίες των βιδών έχουν παρατηρηθεί εδώ και δεκαετίες και, αν και δεν έχουν οδηγήσει ακόμη σε σημαντικές διαρροές πετρελαίου, οι ρυθμιστικές αρχές θεωρούν το ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας. Το πρόβλημα ενδέχεται να επηρεάζει πάνω από 2.400 πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, 23 στα ανοιχτά της Καλιφόρνια και μία ενεργή πλατφόρμα στην υφαλοκρηπίδα της Αλάσκας.
Υποθαλάσσιες Βίδες Πετρελαιοπηγών Αστοχούν

Τσαμούρης, οι Ειδικοί στις Βίδες©
Το 2013, το Υπουργείο Εσωτερικών των ΗΠΑ ξεκίνησε μια εκτεταμένη έρευνα σχετικά με την αστοχία των μεγάλων βιδών που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση του εξοπλισμού υποθαλάσσιας εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Η έρευνα προκλήθηκε από την παγκόσμια ανάκληση ελαττωματικών βιδών από την εταιρεία General Electric Co., η οποία ανέφερε περιστατικά διάβρωσης και αποκόλλησης.
Αυτές οι αστοχίες οδήγησαν σε δαπανηρές διακοπές λειτουργίας και εγείραν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των υποθαλάσσιων εγκαταστάσεων άντλησης πετρελαίου.
Οι πιθανές συνέπειες των αστοχιών των βιδών στον υποθαλάσσιο εξοπλισμό πετρελαίου είναι εξαιρετικά σοβαρές, καθώς θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγάλες διαρροές πετρελαίου με καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πετρελαιοκηλίδα της BP το 2010 στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία συνδέθηκε με ρεκόρ θανάτων στη θαλάσσια πανίδα, ιδιαίτερα μεταξύ των ρινοδέλφινων. Η πετρελαιοκηλίδα, που προκλήθηκε από την έκρηξη της πλατφόρμας Deepwater Horizon της BP, απελευθέρωσε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου πριν σφραγιστεί πέντε μήνες αργότερα, αναδεικνύοντας τη δυσκολία και το κόστος αντιμετώπισης τέτοιων ατυχημάτων.
Η έρευνα του Υπουργείου Εσωτερικών των ΗΠΑ, σε συνδυασμό με δύο ακόμη περιστατικά αστοχίας βιδών, έχει οδηγήσει τους ειδικούς της βιομηχανίας και τις ρυθμιστικές αρχές να συμπεράνουν ότι το πρόβλημα εκτείνεται πέρα από την GE και τα συστήματα αποτροπής εκρήξεων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας συσκευές για τη σφράγιση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των πηγών πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ελαττώματα έχουν εντοπιστεί και σε βίδες που κατασκευάζονται από ανταγωνιστές της GE για παρόμοιο εξοπλισμό.
Οι κατασκευαστές και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αναγνωρίσει πιθανούς παράγοντες που συμβάλλουν στις αστοχίες των βιδών, όπως η καταλληλότητα των κραμάτων βαρέως χάλυβα που χρησιμοποιούνται, η επάρκεια των επικαλύψεων που εφαρμόζονται και η πρακτική της υπερβολικής σύσφιξης από τους εργολάβους, η οποία μπορεί να αποδυναμώσει τη δομική ακεραιότητα των βιδών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αστοχίες των βιδών έχουν παρατηρηθεί εδώ και δεκαετίες και, αν και δεν έχουν οδηγήσει ακόμη σε σημαντικές διαρροές πετρελαίου, οι ρυθμιστικές αρχές θεωρούν το ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας. Το πρόβλημα ενδέχεται να επηρεάζει πάνω από 2.400 πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, 23 στα ανοιχτά της Καλιφόρνια και μία ενεργή πλατφόρμα στην υφαλοκρηπίδα της Αλάσκας.
Το 2013, το Υπουργείο Εσωτερικών των ΗΠΑ ξεκίνησε μια εκτεταμένη έρευνα σχετικά με την αστοχία των μεγάλων βιδών που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση του εξοπλισμού υποθαλάσσιας εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Η έρευνα προκλήθηκε από την παγκόσμια ανάκληση ελαττωματικών βιδών από την εταιρεία General Electric Co., η οποία ανέφερε περιστατικά διάβρωσης και αποκόλλησης.
Αυτές οι αστοχίες οδήγησαν σε δαπανηρές διακοπές λειτουργίας και εγείραν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των υποθαλάσσιων εγκαταστάσεων άντλησης πετρελαίου.
Οι πιθανές συνέπειες των αστοχιών των βιδών στον υποθαλάσσιο εξοπλισμό πετρελαίου είναι εξαιρετικά σοβαρές, καθώς θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγάλες διαρροές πετρελαίου με καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πετρελαιοκηλίδα της BP το 2010 στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία συνδέθηκε με ρεκόρ θανάτων στη θαλάσσια πανίδα, ιδιαίτερα μεταξύ των ρινοδέλφινων. Η πετρελαιοκηλίδα, που προκλήθηκε από την έκρηξη της πλατφόρμας Deepwater Horizon της BP, απελευθέρωσε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου πριν σφραγιστεί πέντε μήνες αργότερα, αναδεικνύοντας τη δυσκολία και το κόστος αντιμετώπισης τέτοιων ατυχημάτων.
Η έρευνα του Υπουργείου Εσωτερικών των ΗΠΑ, σε συνδυασμό με δύο ακόμη περιστατικά αστοχίας βιδών, έχει οδηγήσει τους ειδικούς της βιομηχανίας και τις ρυθμιστικές αρχές να συμπεράνουν ότι το πρόβλημα εκτείνεται πέρα από την GE και τα συστήματα αποτροπής εκρήξεων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας συσκευές για τη σφράγιση, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των πηγών πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ελαττώματα έχουν εντοπιστεί και σε βίδες που κατασκευάζονται από ανταγωνιστές της GE για παρόμοιο εξοπλισμό.
Οι κατασκευαστές και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν αναγνωρίσει πιθανούς παράγοντες που συμβάλλουν στις αστοχίες των βιδών, όπως η καταλληλότητα των κραμάτων βαρέως χάλυβα που χρησιμοποιούνται, η επάρκεια των επικαλύψεων που εφαρμόζονται και η πρακτική της υπερβολικής σύσφιξης από τους εργολάβους, η οποία μπορεί να αποδυναμώσει τη δομική ακεραιότητα των βιδών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αστοχίες των βιδών έχουν παρατηρηθεί εδώ και δεκαετίες και, αν και δεν έχουν οδηγήσει ακόμη σε σημαντικές διαρροές πετρελαίου, οι ρυθμιστικές αρχές θεωρούν το ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας. Το πρόβλημα ενδέχεται να επηρεάζει πάνω από 2.400 πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, 23 στα ανοιχτά της Καλιφόρνια και μία ενεργή πλατφόρμα στην υφαλοκρηπίδα της Αλάσκας.
Latest News